Webinar: How the GDPR changed the game for Analytics tools in Europe
Vrijdag 31/03
12:00 – 12:30 p.m.
Inhoud
Het niet volledig naleven van de GDPR-verordening kan Google Analytics 4 duur kunnen komen te staan. Ondanks de toevoeging van nieuwe privacy-gerichte functies staat GA4 nog steeds in het vizier van Europese toezichthouders. Hoe zit het met Google Analytics en GDPR? Waar moet je rekening mee houden in de toekomst? Dat is precies wat we tijdens deze webinar zullen bespreken:
- GDPR, Analytics tools & data collection. Waar staan we nu?
- Welke Analytics tools passen het beste bij mijn organisatie?
- Wat met andere Google marketing tools?
- Hoe kan Marketing Mix Modelling helpen?
Spreker
Deze webinar werd gegeven door Bert Onckelinx. Dankzij zijn jarenlange ervaring aan de klantzijde weet Bert precies wat er van een agency verwacht wordt. Ook heeft hij veel kennis en ervaring binnen e-commerce en digital. Als Head of Client Strategy gaat hij vaak tot het uiterste om de beoogde resultaten te behalen.