Skip to main content

Stel je dit eens voor: Een wereld zonder data privacy – je e-mail inbox overspoeld met spam, je persoonlijke informatie zweeft rond op het web als confetti bij een digitale parade en je moet om de paar maanden je wachtwoorden veranderen omdat alweer een ander techbedrijf gehackt is. Klinkt als een nachtmerrie, nietwaar?

Als digitale marketeers maakt de GDPR ons werk er niet eenvoudiger op en het juridische jargon is ook niet iets waar blij van worden. En toch zijn we voorstanders van de GDPR. Het is een noodzakelijk kwaad en we zouden allemaal goede wetgeving moeten willen die onze rechten rondom persoonlijke gegevens beschermt.

In deze whitepaper geven we je echter geen volledige oplijsting van de wetgeving, maar vatten we de belangrijkste concepten samen, met voorbeelden die van toepassing zijn op digitale marketing, en wijzen we op de belangrijkste zaken om rekening mee te houden.

Download de whitepaper hieronder:



    Ontvang onze inzichten rechtstreeks in je inbox

    We duiken regelmatig in actuele onderwerpen op het gebied van digitale marketing en delen onze inzichten graag met jou.

      Bert Onckelinx

      Head of Client Strategy