Skip to main content

Is dit het einde van third-party cookies?

De “cookie-apocalyps” begon met GDPR en is sindsdien steeds ernstiger geworden met elke nieuwe versie van ITP die werd uitgerold. Als gevolg van deze relatief nieuwe ontwikkelingen is een groot deel van onze data niet langer accuraat, vooral als het gaat om langere online customer journeys.

Weet je niet wat je kunt doen om je measurement strategy toekomstbestendig te maken? Geen paniek, we hebben voor u een verzameling whitepapers en een video om alles over cookies te leren.

Contacteer ons
Insights

Onze whitepapers over het einde van cookies

De wijzigingen aan browsers en de GDPR-wetgeving hebben een serieuze impact op cookie-based audiences. Hoe? Waarom is dit belangrijk? Wat zijn de alternatieven? Download onze whitepaper om erachter te komen.
Download
Was tracking vóór GDPR ooit accuraat? We namen contact op met Ipsos voor een enquête om te peilen hoe gebruikers omgaan met cookies en hun browserinstellingen. Lees hier onze conclusies.
Download
Video

Bereid je organisatie voor op predictive measurement

Onze managing director, Fabian Van De Wiele, gaf een presentatie over ‘Prepping your organization for predictive measurement’ tijdens Digital First 2021.

Klaar om een versnelling hoger te schakelen?

Komt je bedrijf handen te kort of heeft je interne team versterking nodig? Laten we samen je ambities bespreken en kijken hoe we jouw team kunnen bijstaan.