Skip to main content

SEO

We brengen je website naar de top van de SERPs

We zijn het gewoon om te werken met verschillende soorten organisaties, voornamelijk grote merken. We weten dan ook hoe grote en complexe ecosystemen met veel stakeholders eruitzien. Het laatste wat je nodig hebt is een SEO audit van 30.000€ met suggesties die je niet kunt uitvoeren wegens een gebrek aan onderlinge afstemming.

 

Onze aanpak beoordeelt de huidige situatie en de betrokken stakeholders. We zorgen voor training van de interne medewerkers en leggen hen het belang van SEO uit. Zo zorgen we voor betrokkenheid van iedereen die deel uitmaakt van het project. SEO is geen snelle oplossing, maar moet deel uitmaken van je DNA als bedrijf. Het is niet enkel de verantwoordelijkheid van IT of copywriters. Het is belangrijk dat we alle betrokkenen aan boord krijgen.

 

De meeste SEO agencies focussen op 3 pijlers: technische SEO, content en authority.

 

Wij zorgen voor pijler 4 en 5: people & proces.

 

Als je een complex ecosysteem hebt, is het belangrijk om de buy-in te hebben van een heleboel mensen. Er zullen verborgen kosten opduiken en onverwachte bedenkingen. Kom eerst met ons praten, we helpen je graag verder.

SEO Audits

We beginnen elk SEO project graag met een technische audit van de website, evenals een diepgaand zoekwoordonderzoek, visibility analyse en een gedetailleerde zoekwoord mapping.

 

Tijdens deze audit identificeren we alle technische problemen die voorkomen dat je pagina’s goed gecrawld, geïndexeerd of gerankt worden. Verwacht geen lijst met alle mogelijk fouten. We focussen ons veel liever op de zaken die een rechtstreekse impact hebben op je organische zoekverkeer.

 

Ook zijn niet alle zoekwoorden hetzelfde. Daarom moet je uitzoeken welk zoekwoord behoort tot welke fase in de customer journey. Wij helpen je dit alles in kaart te brengen en je zichtbaarheid te benchmarken met concurrenten. Op basis van ons zoekwoordonderzoek en onze visibility analysis geven we suggesties over hoe de content en metadata van bestaande webpagina’s verbeterd kunnen worden. Samen bekijken we daarnaast welke nieuwe content je zou kunnen toevoegen aan je website.

SEO Management

We vinden het erg belangrijk om interne medewerkers te coachen, of dit nu developers, webmasters of content creators zijn. Tijdens onze SEO training sessies leggen we niet alleen de focus op de uitvoering van onze suggesties, maar gaan we ook in op het ‘waarom?’ van deze aanpassingen. We geloven dat dit de enige manier is om efficiënt te werk te gaan en gelijkaardige fouten in de toekomst te vermijden.

 

Als onderdeel van onze SEO audits, voorzien we onze klanten met duidelijke documentatie die het makkelijker maakt voor developers en webmasters om problemen op te lossen. We maken er een punt van om de implementatie nauwgezet op te volgen. Ook bekijken we regelmatig of deze aanpassingen daadwerkelijk zorgen voor de verwachte verbeteringen in visibiliteit en organisch verkeer. Indien nodig, kunnen we je bijstaan bij het implementeren van bepaalde SEO elementen zoals metadata en canonicals.

Linkbuilding

Linkbuilding is nog steeds een belangrijke SEO factor en één van onze flagship diensten. We hebben een uitgebreid netwerk van bloggers waarmee we samenwerken. Dankzij onze jarenlange ervaring weten we hoe we linkbuilding moeten schalen en we doen dit dan ook voor tal van grote merken in België.

Ontdek onze cases

ontdek meer klantcases

Klaar om een versnelling hoger te schakelen?

We zijn een pure player agency dat met jou samenwerkt aan je campagnes, terwijl we samen nadenken over hoe we de digitale maturiteit van je bedrijf kunnen verbeteren. Ons hybride consulting/agency model is ideaal om jouw bedrijf stap per stap te laten groeien. Aan de hand van data van eerdere campagnes bekijken we samen met jou waar verbeteringen mogelijk zijn en hoe we je campagnes naar een hoger niveau kunnen tillen.

LATEN WE SAMENZITTEN