Skip to main content

CRO

Aan de hand van onderzoek en inzicht in jouw bedrijf, bekijken we welke veranderingen jouw omzet kunnen verhogen.

CRO Onderzoek

Veel marketeers focussen op het binnenhalen van meer verkeer, maar zelden op het beter doen converteren van dit verkeer. Duizenden euro’s aan mediabudget zouden veel effectiever kunnen worden besteed dankzij een eenvoudige CRO-audit.

Ons CRO Research framework omvat 6 gebieden: heuristische analyse, web analytics, user testing, kwalitatieve & technische analyse. Deze grondige aanpak laat ons toe een volledige inventaris te maken.

Data-driven suggesties

Alles is vandaag gebaseerd op data. We gooien niet zomaar spaghetti om te zien wat blijft plakken. Op basis van ons onderzoek formuleren we duidelijke aanbevelingen in de vorm van een meetbare hypothese, onderbouwd met data.

Prioritiseren

Tijd en middelen zijn vaak beperkt. Op basis van analytics data prioritiseren en categoriseren we alle items. Op die manier kunnen we gemakkelijk alle hefbomen identificeren die gebruikt kunnen worden om je conversieratio’s te verbeteren. Bovendien weten we zo ook waar we het budget het best kunnen inzetten.

On-going testing & analyse

CRO is een continu proces, waarbij de resultaten van goed uitgevoerde A/B-tests en doorgevoerde wijzigingen nieuwe data opleveren om te analyseren. Onze manier van werken zorgt voor consistente verbetering met duidelijk vastgestelde KPI’s.

Ontdek onze cases

UNICEF’s HappyPack: digitale fondsenwerving

Škoda case: Meer harde conversies door het verlagen van het ‘branded SEA’ budget

Zuny case: Opbouwen van een merk in een zeer competitieve markt

ontdek meer klantcases

Enkele trouwe klanten

Klaar om een versnelling hoger te schakelen?

We zijn een pure player agency dat met jou samenwerkt aan je campagnes, terwijl we samen nadenken over hoe we de digitale maturiteit van je bedrijf kunnen verbeteren. Ons hybride consulting/agency model is ideaal om jouw bedrijf stap per stap te laten groeien. Aan de hand van data van eerdere campagnes bekijken we samen met jou waar verbeteringen mogelijk zijn en hoe we je campagnes naar een hoger niveau kunnen tillen.

LATEN WE SAMENZITTEN